Ми дбаємо про комфорт наших клієнтів і пропонуємо надійний варіант доставки замовлень з нашого інтернет-магазину через перевізника - компанію "Нова пошта". 

Як це працює:
1. Після оформлення замовлення ми відправляємо ваше замовлення через "Нова пошта".
2. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.
3. Ви маєте можливість дізнатись за розміри товару та вагу звернувшись до нашого менеджера, через месенджери або за номером телефону: +38097-989-55-55

Щоб дізнатися про вартість доставки або отримати іншу додаткову інформацію, ви можете відвідати [офіційний сайт "Нова пошта"](https://novaposhta.ua/).

Ми рекомендуємо вам скористатися калькулятором на сайті "Нова пошта", щоб розрахувати точну вартість доставки вашого замовлення.

ВАЖЛИВО! Інформація про доставку замовлень з Cosmos Golf

Дякуємо, що обрали наш інтернет-магазин! Наша мета - якнайшвидше і ефективно обробляти ваші замовлення. Але, будь ласка, зверніть увагу на декілька важливих моментів:

  • В інтернет-магазині Cosmos Golf деякі товари можуть бути відсутні на основному складі і знаходитися в наших роздрібних точках.
  • Для того, щоб максимально укомплектувати і відправити ваше замовлення в найкоротший термін, ми здійснюємо відвантаження двома способами: прямо зі складу або з наших роздрібних магазинів.
  • Що стосується вартості доставки: якщо ваше замовлення укомплектоване і відправлене зі складу, то вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії "Нова пошта".
  • Ми цінуємо кожного нашого клієнта та робимо все можливе, щоб ваш досвід покупок у нас був максимально зручним і приємним. Дякуємо за розуміння!

Терміни доставки:

  • Орієнтовний термін доставки замовлення варіюється від 1 до 3 робочих днів.
  • Для певних товарів термін доставки може становити до 5 робочих днів.
  • Усі терміни вказані без урахування дня замовлення і базуються на послугах ТОВ "Нова Пошта".
  • Про конкретний термін доставки вашого замовлення вас повідомить перевізник.

Зберігання замовлення

Зверніть увагу! Ваше замовлення буде зберігатися на складі "Нова Пошта" лише протягом 5 робочих днів. Після цього замовлення буде відправлено назад.

Отримання замовлення

Замовлення може отримати тільки особа, вказана в транспортній декларації як одержувач. При отриманні обов'язково мати при собі документ, який підтверджує особу.

Робочий графік "Нова Пошта":
Щодо замовлень, які доставляються через "Нову пошту", слід керуватися графіком роботи цього перевізника. Деталі графіка роботи можна знайти на [офіційному сайті "Нова Пошта"](https://novaposhta.ua/).

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Умови повернення:

  • Споживач може повернути товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його придбання.
  • Товар має бути невикористаним, зі збереженим товарним виглядом, без порушення споживчих властивостей, пломб та ярликів.
  • Наявність розрахункового документа, виданого при купівлі товару, є обов'язковою.

Умови повернення грошових коштів:

  • Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дня отримання товару Продавцем та надходження від Покупця заяви про його повернення.
  • Заява про повернення має бути власноруч написана та підписана Покупцем.

Товари, що не підлягають поверненню:
- Продовольчі товари.
- Непродовольчі товари, зокрема:
  - м'які дитячі іграшки
  - щітки
  - рукавички
  - натільна білизна
  - колготи, панчохи та шкарпетки
  - товари в аерозольній упаковці
  - друковані видання
  - фотоплівки, фотопластинки, фотопапір, сертифікати
  - корсетні товари
  - аудіо- та відеокасети, диски для лазерних систем читання із записом
  - ювелірні вироби з дорогоцінних металів та каменів.